معرفی

عشق زیبای من

خسته ام از تنهایی

تصمیم دارم یکم از خودم بگم تا بیشتر آشنا بشید با من.

 

من نازنین.ج هستم.متولد 2/9/....

به موسیقی علاقه ی شدیدی دارم،خواننده های محبوب من:ابی،سیاوش قمیشی،محسن

چاوشی،مجید خراطها،احمد سعیدی،کامران و هومن،آوریل،تیلور،آدام لامبرت و ......

به اجسام عاشقانه که بهم آرامش میده خیلی علاقه دارم مثل شمع.

از بچگی خیلی تنها بودم،تک فرزند بودم و توی فامیل همه از من بزرگتر بودند!!

الان که بزرگ شدم تنهایی ها و غصه هام هم بیشتر شده.....

شاید خنده دار باشه،شاید بهم بخندید و تو دلتون بگید:عجب دیوونه ای هست این نازنین.

ولی حتی اگه خنده دار هم باشه میگم،میگم تا بیشتر منو بشناسید.

تنها همدم من یه عروسک پارچه ای هست که باهاش حرف میزنم و درد و دل میکنم،وقتی

عصبی میشم سرش داد میزنم،وقتی تنهایی عذابم میده بغلش میکنم،وقتی دلم خیلی پره

تو آغوشش گریه میکنم.

درسته بزرگ شدم ولی خب شرایط جوریه که این عروسک شده همدم من.....

در طول این مدت براتون از عشق خودم میگم،تا شاید شما دوستان عزیزم هم همدم من باشید

 

 

                                   "صمیمانه دوستتان خواهم داشت"



نظرات شما عزیزان:

شکوفه
ساعت20:57---22 بهمن 1390
اگه میشه کمکم کن حالا چه کار کنم مثل تو نشم الان مثل یه دوست باهات بودم پاسخ:والا راستش از نظر من باید بهش بگی که هنوز بهش فکر میکنی....هنوز دوستش داری.... و پشیمونی.... حتی اگر توجهی نکرد متوجه میشی علاقهاش مثل یه بازی بوده.....نباید به هیچ عنوان ناراحت بشیو احساس شکست بکنی

شکوفه
ساعت20:52---22 بهمن 1390
من یه برادر دارم من اول مثل شما بودم اما بعد بهش گفتم همه هم فهمیدند امد خواستگاری اما من خر جواب نهههههه دادم به خاطر خانوادم حالا نمیدونم چه کار کنم یسر دایم فقط به خدا توکل کن نازی جون.....پاسخ:عزیزم خوش به حالت چون متوجه شدی که اون هم دوستت داشته....و عشقت یک طرفه نبود.... امیدوارم که حل شه......

mehdi
ساعت15:01---21 آبان 1390
سلام....



منم یه جورایی مثل شما هستم...ولی تک فرزند نبودم..با اینکه دورم شلوغ بود ولی همیشه تنها بودم......



فقط خواستم بگم که میفهمم چی میگی...درکت میکنم نازنین بانو
پاسخ:merc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 15 مهر 1385برچسب:,ساعت 23:58 توسط nana| |

Design By : TopBlogin